مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 21:402022-12-18سياسي

برنامه های گرامیداشت هفته بصیرت در اردبیل برگزار می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: برنامه گرامیداشت هفته بصیرت به صورت مردمی در اردبیل برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمیان عصر یکشنبه در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز بصیرت و همچنین روز جهانی مقاومت اظهار کرد: برنامه گرامیداشت هفته بصیرت به صورت مردمی در اردبیل برگزار می شود چرا که سردار شهید سلیمانی متعلق به مردم بود.

وی افزود: در راستای تحقق برگزاری برنامه های روز جهانی مقاومت فضاسازی و تولید محتوا و طرح های مختلفی در نظر گرفته شده که در این زمینه از ظرفیت مردمی بهره مند شده و با مشارکت همگانی درصدد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل همچنین به میزبانی اردبیل از 10 شهید گمنام در این ایام اشاره کرد و گفت: همزمان روز بصیرت و پیش از روز شهادت حضرت فاطمه (س)، 10 شهید گمنام وارد استان اردبیل می شوند و در شهرستان ها و حوزه های مختلف تشییع و تدفین خواهند شد.

قاسمیان با بیان اینکه تکریم مقام معنوی شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس وظیفه عموم است، ادامه داد: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی ها برای استقبال و مراسم گرامی داشت ورود شهدا به استان اردبیل از سوی رسانه ها لازم و ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های گرامیداشت هفته بصیرت در اردبیل برگزار می شود

برنامه های گرامیداشت هفته بصیرت در اردبیل برگزار می شود