مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 20:502022-12-18سياسي

90 هزار نفر فعال هنری ثبت شده در کشور داریم


معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 90 هزار نفر فعال هنری ثبت شده در کشور داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد هاشمی شامگاه یک شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: از جمله جاهایی که کمترین حاشیه در بحث انتصاب را داشتیم استان آذربایجان شرقی بود.

وی در خصوص تلاش های نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران امروزه به ایشان بسیار نیاز دارد چرا که حجت الاسلام آل هاشم برای اهالی تبریز و استان نعمت بسیار بزرگی است.

هاشمی در باب مسائل تمرکز زدایی گفت: مسئله تمرکز زدایی سیاست قطعی بوده و جزیی از تمرکز اصلی ما است و تلاش همه جانبه ای در این عرصه صورت می گیرد تا کار به استانی سپرده شود که توان انجام آن را دارد.

هم چنین وی در خصوص بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: سهم قسمت اداری ارشاد اسلامی از اعتبارات استانی تقریباً سه درصد بوده که برای استان آذربایجان شرقی اعتبار قابل توجهی اختصاص یافته است.

وی خطاب به سید محمد حسین بلاغی مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی عنوان کرد: میعاد، میثاق و عهد ما با شما همین دو ورق است با 13 بند که شما را لایق این امر دانستیم و توقع داریم تا به بند بند حکم پایبند باشید و تمام پتانسیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 هزار نفر فعال هنری ثبت شده در کشور داریم

90 هزار نفر فعال هنری ثبت شده در کشور داریم