مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 19:252022-12-18سياسي

چهاربانده شدن جاده پارس آباد مهمترین مطالبه مردمی است


امام جمعه شهرستان پارس آباد از وضعیت نامناسب و حادثه خیز بودن جاده های این شهرستان انتقاد کرد و خواستار رفع مشکلات چهاربانده پارس آباد شد.

- حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با ابراز تأسف و تالم، حادثه ناگوار و جانسوز تصادف که منجر به فوت 7 نفر از همشهریان شد، اظهار کرد: جاده مغان معروف به جاده قتلگاه باز هم قربانی گرفت که ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار، از درگاه احدیت آرزوی غفران و علو درجات برای جان باختگان داریم.

وی با انتقاد از توقف پروژه چهاربانده پارس آباد و مشکلات راه های روستایی این منطقه خاطرنشان کرد: از مسئولان شهرستانی و استانی و از شخص وزیر راه و شهرسازی می خواهیم با تخصیص اعتبار مانع تعطیلی و متوقف شدن پروژه چهاربانده جاده پارس آباد باشند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد ادامه داد: مردم این منطقه تا کی باید تاوان کم کاری ها و عدم پاسخگو بودن مسئولان در منطقه را بدهند و حق مردم منطقه مغان است که بعد از سال ها رنج و عذاب از جاده های چهاربانده بهره مند شود.

باقری بنابی با اشاره به سفر رییس جمهور به پارس آباد، تصریح کرد: در سفر رییس جمهور به منطقه نیز وضعیت جاده پارس آباد را به رییس جمهور گزارش کردیم که تاکنون هیچ نتیجه ای از این بازدیدها عاید شهرستان پارس آباد نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهاربانده شدن جاده پارس آباد مهمترین مطالبه مردمی است

چهاربانده شدن جاده پارس آباد مهمترین مطالبه مردمی است