مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 19:252022-12-18اجتماعي

روند تدریجی افزایش آلاینده ها در مشهد


کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امشب تا اوایل وقت روز سه شنبه روند تدریجی افزایش آلاینده ها در مناطق صنعتی و شهرهای بزرگ از جمله در مشهد مقدس رخ خواهد داد.

- زهرا آهنگرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی، امشب تا صبح فردا بویژه در مناطق کوهستانی و سردسیر، تشکیل مه باعث کاهش دید خواهد شد.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: ضمن اینکه از امشب تا اوایل وقت روز سه شنبه روند تدریجی افزایش آلاینده ها در مناطق صنعتی و شهرهای بزرگ از جمله در مشهد مقدس رخ خواهد داد.

وی گفت: اما از عصر سه شنبه بتدریج از نواحی شمال غرب، شاهد افزایش سرعت باد و افزایش ابر خواهیم بود که در روز چهارشنبه ضمن کاهش محسوس دما و افزایش باد در سطح استان، برای برخی نقاط بارش پراکنده باران و برف همراه با تشکیل مه پیش بینی می شود.

روند کاهش دما تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

آهنگرزاده گفت: وضعیت جوی و کیفیت هوای شهرستان مشهد مقدس در روز دوشنبه 28 بیست و هشتم آذرماه قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی بتدریج صاف گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته ریوش با کمینه دمای 1- درجه سلسیوس سردترین و خواف با بیشینه دمای 18 درجه سلسیوس گرم ترین شهرستان های استان خراسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند تدریجی افزایش آلاینده ها در مشهد

روند تدریجی افزایش آلاینده ها در مشهد