مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 17:212022-12-18سياسي

آیت الله نوری همدانی: شهید سلیمانی یک انسان عادی نبود


یکی از مراجع تقلید از شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک الگوی مناسب برای جامعه کنونی به ویژه نسل جوان این کشور نام برد و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی یک انسان عادی نبود بلکه از نخبگان و سلحشوران میدان رزم و جهاد در مقابل دشمنان و مستکبران بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله نوری همدانی، این مرجع عالیقدر جهان تشیع پیش از ظهر امروز در دیدار با با اعضای ستاد تجلیل و تکریم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: فرهنگ شهادت و جهاد در راه خداوند در سیره اهل بیت (ع) و آیات قرآن بسیار مورد تجمید قرار گرفته است و خداوند در قرآن شهدا را زنده و جاودان معرفی نموده است.

   مرجع تقلید شیعیان در ادامه با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) یادآور شد: کارهای نیک و صالح دارای درجات و رتبه هایی هستند اما شهادت با هدف الهی و جهاد در راه خدا بالاترین فضیلت ها و برترین مقام و منزلت در نزد خداوند است که برتر از آن مقام و منزلتی نیست.

شهادت آرزوی صالحان و نیکوکاران است از این رو امیرمومنان به مالک اشتر می فرماید: ای مالک از خداوند خواسته ام که مرگ من و تو را شهادت در راه خودش قرار دهد و در اولین دعای صحیفه سجادی درخواست آن حضرت شهادت در راه خداوند است، از این رو حضرت امام راحل فرمودند: شهادت هنر مردان خداست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله نوری همدانی: شهید سلیمانی یک انسان عادی نبود

آیت الله نوری همدانی: شهید سلیمانی یک انسان عادی نبود