مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 16:572022-12-18حوادث

انهدام کارگاه تولید روغن موتور تقلبی در زنجان


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از شناسایی کارگاه تولید روغن موتور تقلبی و کشف بیش از 10 هزار لیتر روغن تقلبی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسین بدری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مشخص شد، فردی اقدام به تولید روغن تقلبی کرده و روانه بازار مرکز استان و سایر استان ها از جمله قزوین می کند که مراتب بصورت ویژه در دستور کار  قرار گرفت.

  رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی به اتفاق کارشناسان سازمان صمت و سازمان استاندارد به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل بیش از 10 هزار لیتر انواع روغن های تقلبی تولید شده در لیبل های مختلف و یک هزار کیلوگرم گریس و مقادیر قابل توجهی مواد نفتی شامل گازوییل که به عنوان ماده اولیه تولید روغن های تقلبی بوده  کشف و ضبط کردند.

  وی با اشاره به اینکه ارزش اقلام مکشوفه برابر نظر کارشناسان 8 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و در مرحله رسیدگی است.

  بدری تأکید کرد: پلیس امنیت اقتصادی در راستای مبارزه بی امان با مفسدین و اخلالگران همه تلاش خود را به کار بسته، تا تحرک از مفسدین و ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود و امنیت اقتصادی در جامعه برقرار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام کارگاه تولید روغن موتور تقلبی در زنجان

انهدام کارگاه تولید روغن موتور تقلبی در زنجان