مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 16:102022-12-18اقتصادي

تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی آذربایجان غربی در آستانه شب یلدا


مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: طرح تشدید نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در مراکز عرضه فرآورده های خام دامی این استان در روزهای منتهی به پایان آذر و شب یلدا اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید امید خلیل زاده در این زمینه افزود: با توجه به افزایش تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی در روزهای منتهی به پایان آذر، با استفاده از ظرفیت تمامی همکاران شبکه دامپزشکی استان طرح تشدید نظارت بهداشتی از تاریخ 26 آذر تا روز دوم دی در سطح این استان اجرا می شود.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: در طول مدت اجرای این طرح رستوران ها، سردخانه ها، مراکز قطعه بندی و بسته بندی، قصابی ها، مرغ فروشی ها، فروشگاه های زنجیره ای و مراکز تهیه غذای آماده به صورت سرزده مورد بازدید و بازرسی قرار خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: در مدت زمان اجرای طرح در تمامی کشتارگاه های دام و طیور، همکاران بخش دولتی قبل و پس از کشتار، حضور داشته و نسبت به اعمال نظارت های بهداشتی اقدام خواهند کرد.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی یادآور شد: مأموران شبکه دامپزشکی به عنوان متولی سلامت مردم با نظارت مستمر بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی به وظیفه خود عمل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی آذربایجان غربی در آستانه شب یلدا

تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی آذربایجان غربی در آستانه شب یلدا