مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 15:502022-12-18اجتماعي

افتتاح نخستین خانه محیط زیست شیراز


اولین خانه محیط زیست، با همکاری اداره کل آموزش و پرورش فارس در پژوهشکده معلم شیراز افتتاح شد و رسما آغاز به کار کرد.

- معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی استان فارس در مراسم آغاز به کار خانه محیط زیست شیراز، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری اداره کل آموزش و پرورش فارس به ویژه پژوهشکده معلم در برگزاری مراسم ها و دوره های محیط زیستی گفت: محیط زیست یکی از ابر چالش های دنیا است و تنها راه حفظ محیط زیست مشارکت همگانی است و این مشارکت ها تنها در سایه ی آموزش های مناسب شکل می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از محیط زیست فارس، نبی الله مرادی افزود: از ابتدای شکل گیری سازمان حفاظت محیط زیست که تنها به حفاظت صرف می پرداخت، تا امروز، بر اساس تجارب به دست آمده راه نجات محیط زیست از مسیر مشارکت همگانی و توسعه پایدار محقق می شود.

معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس خاطرنشان کرد: یکی از اهداف آموزشی سازمان حفاظت محیط زیست کشور ارتباط تنگاتنگ با وزارت آموزش و پرورش و توسعه آموزش همگانی محیط زیست در بین معلمان و دانش آموزان بوده است.

مرادی خاطر نشان کرد: در دولت سیزدهم که شعار مردمی سازی را سرلوحه خود قرار داده است، با طرح خانه محیط زیست، قرار است 1401 خانه محیط زیست در سراسر کشور افتتاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین خانه محیط زیست شیراز

افتتاح نخستین خانه محیط زیست شیراز