مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 14:402022-12-18بين الملل

چرا آلمان متفکران پسااستعماری را هدف قرار می دهد؟


وب سایت شبکه الجزیره در گزارشی نوشته دولت آلمان با دلایل مختلف و با بهانه مبارزه با یهودستیزی، متفکران پسااسعتماری را هدف قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، هبه جمال ، در مقاله ای با عنوان آلمان متفکران پسااستعماری را هدف قرار داده است می نویسد: پسااستعمارگرایی درک دولت آلمان از هویت ملی خود و اسراییل را تهدید می کند.

ترجمه متن مقاله در ادامه می آید: در اوایل سال جاری دکومنتا 15 ، پانزدهمین دوره ی پنج سالانه ی دکومنتا، نمایشگاه هنر معاصر که از 18 ژوئن تا 25 سپتامبر 2022 در شهر کاسل آلمان برگزار شد؛ خود را در مرکز بحثی داغ در مورد پیوندهای ادعایی بین یهودستیزی و تفکر پسااستعماری قرار داد.

همه چیز با Ruangrupa، گروه هنرمندان مستقر در جاکارتا که مسئول برگزاری رویداد امسال بود، شروع شد و تصمیم بر این شد نمایشگاهی 100 روزه حول محور هنرمندان جنوب جهانی و آثارشان که خواستار برابری، جمع گرایی، پایداری و رهایی از ظلم استعماری هستند متمرکز شود.

این نمایشگاه فقط بر فلسطین متمرکز نبود و تنها چند گروه فلسطینی برای شرکت در نمایشگاه دعوت شدند.

با این وجود، مشارکت آن ها، همراه با حمایت عمومی Ruangrupa از جنبش تحریم ها و تحریم های فلسطینی (BDS)، برای رسانه های آلمانی کافی بود تا نمایش امسال را یهودستیزانه بدانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا آلمان متفکران پسااستعماری را هدف قرار می دهد؟

چرا آلمان متفکران پسااستعماری را هدف قرار می دهد؟