مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 14:102022-12-18اقتصادي

هفت هزار واحد مسکن ملی در کردستان در حال ساخت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، جهانگیر الیاسی مدیرکل راه و شهرسازی کردستان درباره اجرای طرح ملی مسکن در این استان اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده بنا داریم علاوه بر این هفت هزار واحد در حال ساخت در آینده نزدیک عملیات اجرایی حدود .

- مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: اکنون هفت هزار واحد مسکن ملی برای متقاضیان در شهرهای مختلف استان در حال ساخت است که بیش از سه هزار و 500 واحد آن در سنندج قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، جهانگیر الیاسی مدیرکل راه و شهرسازی کردستان درباره اجرای طرح ملی مسکن در این استان اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده بنا داریم علاوه بر این هفت هزار واحد در حال ساخت در آینده نزدیک عملیات اجرایی حدود 12 هزار واحد دیگر را نیز آغاز کنیم.

وی افزود: در مجموع سهمیه استان کردستان در طرح مسکن ملی، 87 هزار و 239 واحد است که بخشی از آن ساختمان های استیجاری، قسمتی مسکن روستایی، بافت فرسوده و بخشی نیز به صورت خود مالکی است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان یادآور شد: واحدهای در تعهد استان پس از کسر موارد ذکر شده، 37 هزار و 500 واحد است که در راستای بهره مندی از این واحدها حدود 152 هزار نفر در 6 مرحله ثبت نام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت هزار واحد مسکن ملی در کردستان در حال ساخت است

هفت هزار واحد مسکن ملی در کردستان در حال ساخت است