مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 14:052022-12-18اقتصادي

لزوم شناسنایی وساماندهی کارگاه های غیر مجاز ساخت شناور در هرمزگان


سرپرست شیلات هرمزگان وجود کارگاه های غیر مجاز ساخت شناور که به صورت غیر مجاز اقدام به ساخت شناور می کنند را از عوامل زمینه ساز صید غیرمجاز خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ساسان صادقی در دیدار با فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در راستای افزایش تعاملات و همکاری با نگاهی ویژه ای به حفاظت از ذخایر آبزیان، با اشاره به اینکه ظرفیت های غنی صید و صیادی هرمزگان نیازمند تعامل خوب بین همه دستگاه های اجرایی و ارگان ها در راستای حفاظت از ذخایر آبزیان و پایداری اشتغال حوزه صیادی است.

صادقی در ادامه با اشاره به وجود حدود چهار هزار و 600 فروند شناور صیادی و بالغ بر 35 هزار نفر صیاد در استان هرمزگان گفت: این ناوگان عظیم صیادی برای استان هرمزگان حدود 300 هزار تن صید سالانه را رقم زده است که موجب رونق سفره های مردم و فعالیت چرخه اقتصادی شده است.

وی با تاکید بر اینکه فشار ناشی از صید و صیادی غیر مجاز بر ذخایر آبزیان موجب مطالبه عمومی مبنی بر ممانعت از صید غیر مجاز و صیادی مخرب شده است گفت: بدون شک گستردگی سواحل و دریای استان و همچنین مقابله با صید غیر مجاز یاری و تعامل همه مسئولان و دستگاه های اجرایی را طلب می کند.

صادقی با اشاره به تلاش مجموعه شیلات برای بازسازی و بهسازی ذخایر آبزیان از طریق احداث زیستگاه های مصنوعی، ایجاد مراکز بازسازی ذخایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شناسنایی وساماندهی کارگاه های غیر مجاز ساخت شناور در هرمزگان

لزوم شناسنایی وساماندهی کارگاه های غیر مجاز ساخت شناور در هرمزگان