مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 13:332022-12-18دانش

برگزیدگان هفته پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات تجلیل شدند


آیین تجلیل و تقدیر از پژوهشگران و فناوران برتر واحد علوم و تحقیقات؛ همزمان با اختتامیه برنامه های هفته پژوهش و فناوری این واحد دانشگاهی با حضور طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، جمشید صباغ زاده قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی در این واحد دانشگاهی و رییس ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات، ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه، گفت: در ایام پژوهش و فناوری دستاوردهای پژوهشی خوبی در معرض دید عموم مردم قرار گرفت که مایه مباهات جامعه دانشگاهی است.

وی به مشارکت حداکثری دانشجویان و انجمن های علمی و دانشجویی در برگزاری برنامه های هفته پژوهش و فناوری اشاره کرد و افزود: آنچه بیش از گذشته در این رویداد شاهد بودیم، نشاط و شادابی دانشگاه آن هم به واسطه حضور پررنگ دانشجویان و پژوهشگران در این ایام بوده است.

صباغ زاده بر پیگیری پژوهش های کاربردی در واحد علوم و تحقیقات با تکیه بر سند تحول و تعالی دانشگاه تاکید کرد و ادامه داد: دانشجویان با غرور، دستاوردهای پژوهشی بی نظیر خود را در هفته پژوهش و فناوری به دید عموم قرار دادند.

تسلط دانشجویان در ارائه این دستاوردها نسبت به سنوات گذشته، متمایز بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان هفته پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات تجلیل شدند

برگزیدگان هفته پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات تجلیل شدند