مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 13:042022-12-18بين الملل

خانه سرد مردم اروپا با دمیدن در خاکستر تحریم ها گرم نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اتحادیه اروپا که در مذاکرات اخیر با زیادهخواهی خود نتوانسته از ایران امتیاز بگیرد و با توجه به جنگ اوکراین و بحران انرژی در پیش رو، در باتلاق مشکلات فرو رفته است برای درآمدن از این باتلاق بسته های تحریمی به بهانه حقوق بشر و حمایت از اغتشاشاگران علیه ایران تصویب کرده که نام سردار سیاوش مسلمی از فرماندهان سپاه استانی نیز در این لیست به چشم می خورد.

لیست های تحریمی چیزی جدیدی نبوده و نیست  سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا طی گفت وگویی در ارتباط با این اقدام اظهار کرد: طبیعتا این قبیل اقدامات غرب، مضحکانه و خنده دار است.

از روزی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، بدخواهان و دشمنان انقلاب این کشور را همه جوره تحریم کردند، بنده هم با افتخار سرباز این نظام و انقلاب هستم، پس این قبیل لیست های تحریمی چیزی جدیدی نبوده و نیست جز آنکه با این اقدام، علاوه بر نشان دادن کارکرد غیرموثرشان در جلوگیری از رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی، باعث مضحکه خود هم شدند.

بهترین تفریحم بودن در کنار گروه های جهادی در مناطق محروم است وی با بیان اینکه غربی ها یا نمی دانند، یا کسانی هستند که به آنها اطلاعات غلط می دهند، افزود: شما به سازوکار تحریم های اخیر نگاه کنید، گفتند این تحریم ها شامل مسدود کردن دارایی ها، ممنوعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه سرد مردم اروپا با دمیدن در خاکستر تحریم ها گرم نمی شود

خانه سرد مردم اروپا با دمیدن در خاکستر تحریم ها گرم نمی شود