مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 09:452022-12-18اجتماعي

اختصاص بخشی از اراضی پادگان جی برای پروژه بزرگراه یادگار امام(ره)


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از اختصاص بخشی از اراضی پادگان جی جهت اجرای پروژه احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) طبق توافقات صورت گرفته با ارتش خبر داد.

- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از اختصاص بخشی از اراضی پادگان جی جهت اجرای پروژه احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) طبق توافقات صورت گرفته با ارتش خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس شعبانی با بیان اینکه شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) طبق طراحی های صورت گرفته، به صورت یک زیرگذر روباز با طول حدود دو کیلومتر از محدوده خیابان دستغیب (زیرگذر موجود) آغاز و پس از گذر از مسیر میدان جی، پادگان جی، تقاطع بلوار استاد معین و میدان فتح به بزرگراه فتح متصل می شود، گفت: در این پروژه علاوه بر احداث زیرگذر، چند دستگاه پل و یک تونل، احداث دسترسی های جدید، اصلاحات هندسی معابر موجود و شبکه جمع آوری و هدایت آب های سطحی با هزینه ای بالغ بر 12 هزار میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به فعالیت اجرایی در جبهه های مختلف کاری گفت: در محدوده پادگان جی (اراضی وزارت دفاع) از 300 حلقه شمع مورد نیاز برای احداث زیرگذر تاکنون 100 حلقه شمع اجرا و حدود 200 حلقه شمع در مرحله حفاری و آرماتورگذاری است؛ این در حالی است که عملیات حفاری و خاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بخشی از اراضی پادگان جی برای پروژه بزرگراه یادگار امام(ره)

اختصاص بخشی از اراضی پادگان جی برای پروژه بزرگراه یادگار امام(ره)