مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 08:272022-12-18پزشكي

افزایش مراجعه کودکان مبتلا به آنفلوانزا به مراکز درمانی خوزستان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مراجعات اطفال و نوزادان با علائم آنفلوانزا و تنگی نفس افزایش چشمگیری داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، دکتر حبیب حی بر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراجعات اطفال و نوزادان با علائم آنفلوآنزا و تنگی نفس افزایش چشمگیری داشته است.

وی افزود: با توجه به تکمیل ظرفیت مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ابوذر اهواز، تا این لحظه تعداد 153 تخت در اهواز و 82 تخت در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به چرخه خدمت رسانی به اطفال اضافه شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تمامی بیمارستان های دارای بخش اطفال و نوزادان استان، از قبیل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی گلستان اهواز، مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام خمینی(ره) اهواز، بیمارستان سینا شهرستان کارون، بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز، مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی رازی اهواز و .

به حالت آماده باش کامل درآمدند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط پیش آمده و به منظور کنترل و مدیریت بحران، در حال حاضر تعداد 235 تخت در کنار مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ابوذر اهواز به مدار خدمت رسانی به اطفال و نوزادان اضافه شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مراجعه کودکان مبتلا به آنفلوانزا به مراکز درمانی خوزستان

افزایش مراجعه کودکان مبتلا به آنفلوانزا به مراکز درمانی خوزستان