مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 08:252022-12-18اقتصادي

عرضه «جامعه پلتفرمی» در کتابفروشی ها


کتاب «جامعه پلتفرمی؛ ارزش های عمومی در جهان متصل» با ترجمه پدرام الوندی و سعیدی فراهانی توسط نشر همشهری منتشر و راهی بازار نشر شد.

- کتاب جامعه پلتفرمی؛ ارزش های عمومی در جهان متصل با ترجمه پدرام الوندی و سعیدی فراهانی توسط نشر همشهری منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب جامعه پلتفرمی؛ ارزش های عمومی در جهان متصل نوشته خوزه وان دایک، توماس پول و مارتین دی وال به تازگی با ترجمه پدرام الوندی و سعیدی فراهانی توسط نشر همشهری منتشر و راهی بازار نشر شده است.

نویسندگان این کتاب می گویند ظهور پلتفرم های دیجیتالی می تواند به عنوان محرکی برای پیشرفت اقتصادی و نوآوری فناورانه شناخته شود.

افراد حقیقی می توانند از این تحول سود زیادی ببرند چون چنین تحولی به آن ها این فرصت را می دهد تا ضمن دور زدن واسطه های شرکتی یا دولتی، به راه اندازی کسب وکارها، تجارت کالا و تبادل اطلاعات به صورت برخط (آنلاین) بپردازند.

پلتفرم ها به عنوان بازتنظیم کنندگان تعاملات در حوزه های مختلف، با چالش هایی جدی با بازیگران سنتی در حوزه های مختلف دارند.

این بازیگران شامل دولت ها و دستگاه های مقررات گذار، کاربران، نهادهای مدنی، فعالان اقتصادی در هر حوزه و در نهایت شهروندانی است که کارکرد پلتفرم ها بر زندگی آن ها اثرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه «جامعه پلتفرمی» در کتابفروشی ها

عرضه «جامعه پلتفرمی» در کتابفروشی ها