مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 07:502022-12-18اقتصادي

تکمیل طرح سیلوه به 1900 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی گفت: در سالجاری 390 میلیارد ریال برای طرح سیلوه تخصیص ابلاغ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی مجید رستگاری بیان اینکه در سالجاری صرفاً 390 میلیارد ریال برای طرح سیلوه تخصیص ابلاغ شده است،افزود: این درحالیست که برای تکمیل و بهره برداری از 3506 هکتار پیش بینی شده در فاز قابل بهره برداری حدود 1900 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است، لذا ادامه عملیات و تحقق اهداف پیش بینی شده مستلزم تأمین و تخصیص به موقع اعتبارات است.

وی درخصوص سد سیلوه نیز تصریح کرد: سد مخزنی سیلوه در سال 98 افتتاح شده و در حال بهره برداری است، کانال انتقال آب جلدیان نیز خاتمه یافته است و 3506هکتار از شبکه جلدیان سروکانی و شبکه پیرانشهر قابل بهره برداری می باشند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان با اشاره به پیشرفت 98 درصدی در پروژه خط 20 کیلوولت ایستگاههای پمپاژ کرم آباد گفت: با توجه به پیشرفت قابل قبول در فاز عملیاتی پروژه مذکور سیمکشی و اصلاح شبکه مسیر ایستگاه های پمپاژ PS4، PS5، PS6، PS8 در آینده نزدیک تمکیل خواهند شد.

رستگاری در ادامه افزود: با اخذ مجوز بی برق نمودن شبکه برقدار ایستگاهها جهت نصب سکسیونر و تعمیر و نگهداری، اصلاح شبکه برقدار و تعمیر و نگهداری ایستگاههای پمپاژ PS1 ، PS2 ، PS3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل طرح سیلوه به 1900 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

تکمیل طرح سیلوه به 1900 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد