مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 00:402022-12-17سياسي

دوره رضایتمندی با رفت و روب، آسفالت و فضای سبز مناسب سپری شده است


معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: دوره رضایتمندی شهروندان با رفت و روب، آسفالت و فضای سبز مناسب سپری شده است.

- معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور دوره رضایتمندی با رفت و روب، آسفالت و فضای سبز مناسب سپری شده است ایسنا/خراسان رضوی معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: دوره رضایتمندی شهروندان با رفت و روب، آسفالت و فضای سبز مناسب سپری شده است.

مسعود نصرتی 26 آذر، در نخستین سمینار هم اندیشی حمل و نقل کشور که به مناسبت روز حمل و نقل، در شهر طرقبه برگزار شد، خاطرنشان کرد: نیاز است که متفاوت و به مقتضای زمان و شرایط امروز که در کشور حاکم است و انتظاراتی که شهروندان دارند فکر کنیم.

وی اظهار کرد: هرچند سال ها در برنامه های مختلف این کلمه ها تکرار می شد، که عملکرد شهرداری ها ویترین نظام است و رضایت مندی شهروندان از نظام به عملکرد شهرداری ها بستگی دارد و مدیری که در حوزه شهری فعالیت می کند نقش ویترین نظام را دارد، اما در واقع با توجه به ذائقه شهروندان، شرایط عمومی و شرایطی که در کشور به خصوص در شهرهای بزرگ تر حاکم شده باید لحظاتی که شهروندان در ترافیک شهری معطل می شوند، جمعیت و سرانه شهری که در ترافیک باقی می مانند و عمر مفیدی شهروندی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره رضایتمندی با رفت و روب، آسفالت و فضای سبز مناسب سپری شده است

دوره رضایتمندی با رفت و روب، آسفالت و فضای سبز مناسب سپری شده است