مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 19:052022-12-17دانش

ارتقاء شاخص نوآوری دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان به رتبه 35 در کشور


رییس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان گفت: این دانشگاه در شاخص نوآوری به جهش بسیار خوبی دست یافته و در این خصوص سال قبل رتبه 49 را در کشور به دست آورد که امسال این رتبه به 35 ارتقاء پیدا کرده است.

- ارتقاء شاخص نوآوری دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان به رتبه 35 در کشور ایسنا/کرمان رییس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان گفت: این دانشگاه در شاخص نوآوری به جهش بسیار خوبی دست یافته و در این خصوص سال قبل رتبه 49 را در کشور به دست آورد که امسال این رتبه به 35 ارتقاء پیدا کرده است.

دکتر رضا رنجبرکریمی 26 آذرماه در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر شهرستان رفسنجان به مناسبت هفته پژوهش، اظهار کرد: همه دستاوردهایی که در سایه علم و دانش به دست می آید حاصل سالها پژوهش و برنامه ریزی پژوهشگران و محققان است.

وی افزود: نتایج و ماحصل پژوهش های دانشگاه ولی عصر (عج) در قالب 11 کتاب به تألیف درآمده که در اختیار سایر دانشگاه های کشور گذاشتیم تا بتوانند مشکلات و معضلات موجود در جامعه را حل کنند.

رنجبرکریمی با اشاره به پتانسیل هایی مانند معادن، کشاورزی پسته، جاذبه های گردشگری و .

در رفسنجان و استان کرمان، تصریح کرد: به میزان خیلی کمی از حوزه دانش بنیان ها در این عرصه ها استفاده شده و تا رسیدن به اثربخشی لازم علم و دانش فاصله زیادی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء شاخص نوآوری دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان به رتبه 35 در کشور

ارتقاء شاخص نوآوری دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان به رتبه 35 در کشور