مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 19:002022-12-17اجتماعي

طرح زمستانی پلیس راهور اردبیل آغاز شد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: طرح زمستانی پلیس راهور اردبیل از امروز آغاز شد و تا 23 اسفندماه سال جاری استمرار خواهد داشت.

- سیدحجت فتاحی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: رانندگان درون شهری اردبیل با تمکین به مقررات راهنمایی و رانندگی سفرهای کم خطری را برای شهروندان رقم می زنند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح زمستانی سال جاری از امروز آغاز و تا 23 اسفندماه سال جاری استمرار خواهد داشت، خاطرنشان کرد: توصیه های رانندگی در فصل زمستان به رانندگان ارائه شده و امیدواریم رانندگان با رعایت این موازین در سه ماه آینده کمترین تخلفات رانندگی را رقم بزنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اردبیل لزوم بازبینی سیستم گرمایشی خودرو و بررسی وضعیت برف پاک کن وسیله نقلیه را در ایام زمستان مهم ارزیابی کرد و گفت: کنترل وضعیت آج لاستیک های خودرو و استفاده از لاستیک های یخ شکن هنگام رانندگی در جاده های برفی و لغزنده ضروری است.

فتاحی همراه داشتن زنجیر چرخ مناسب و کسب مهارت های کافی در استفاده از آن را یادآور شد و بیان کرد: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از جمله حرکت با سرعت مطمئنه، پرهیز از تغییر مسیر ناگهانی و گردش سریع، رعایت فاصله طولی و رعایت حق تقدم از مهمترین مواردی است که باید از سوی رانندگان رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح زمستانی پلیس راهور اردبیل آغاز شد

طرح زمستانی پلیس راهور اردبیل آغاز شد