مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 18:202022-12-17ورزشي

پدیده سالمندی در پی کم تحرکی، کابوس این روزها


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: این روزها بی تحرکی بیداد می کند و به خاطر کم تحرکی، سبک نشستن و ریموتی شدن کارها، پدیده سالمندی بوجود آمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی محسنی بندپی امروز در همایش ترویج تحرک بدنی نوشهر با شعار هر مدرسه یک باشگاه ورزشی که در سالن شهید باهنر این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه سلامت یک مقوله چند وجهی است و مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت زیاد است، اظهار کرد: تنها 25 درصد این مقوله در اختیار بهداشت و درمان و مابقی خارج از این وزارتخانه است.

وی با تاکید بر نقش ورزش در نظام سلامت کشور، گفت: اگر قرار است کاری برای کشور صورت گیرد باید از ورزش تحرک، تغذیه و تحصیلات عالیه شروع شود تا نیاز آینده کشور به تخصص های مختلف تامین شود.

محسنی با بیان اینکه یونسکو تمام تلاش خود را بر آموزش می گذارد، افزود: اگر قرار است جامعه خوب داشته باشیم باید دانش آموزانی چابک و پرتحرک تربیت شوند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، اقدام مشترک بهداشت و درمان و آموزش و پرورش نوشهر را در برگزاری این همایش، مثبت ارزیابی کرد و گفت: جای این اقدام در سایر دستگاه های اجرایی خالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدیده سالمندی در پی کم تحرکی، کابوس این روزها

پدیده سالمندی در پی کم تحرکی، کابوس این روزها