مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 18:102022-12-17اجتماعي

تراکم مراکز تجاری و مطب ها از عوامل ترافیک زا در گرگان


متاسفانه تمامی پاساژها و مطب های پزشکان در برخی از نقاط گرگان از جمله خیابان ولیعصر متمرکز شده و همین مسئله ترافیک شهری را تشدید کرده است.

- ایسنا/گلستان رییس پلیس راهور گرگان گفت: متاسفانه تمامی پاساژها و مطب های پزشکان در برخی از نقاط گرگان از جمله خیابان ولیعصر متمرکز شده و همین مسئله ترافیک شهری را تشدید کرده است.

سرهنگ عبدالله حاجیلری عصر امروز شنبه 26 آذر در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به مشکلات ترافیکی شهر گرگان، اظهار کرد: با افزایش تعداد وسایل نقلیه در شهرها، حجم قابل توجهی از خودروها در شهر دیده می شود و عوامل پلیس راهور نیز در برابر وظایف ذاتی خود نسبت به اعمال قانون و روان سازی ترافیک در سطح شهر به ویژه در ساعات پیک ترافیک اقدام می کنند.

وی با بیان اینکه ما حتی از ساعت استراحت نیروهای خود برای روان سازی ترافیک گرگان کمک می گیریم، بیان کرد: مشکلاتی در سطح معابر گرگان وجود دارد که از جمله آن عدم توزیع خدمات شهری در نقاط مختلف شهر است.

رییس پلیس راهور گرگان متذکر شد: متاسفانه تمامی پاساژها و مطب های پزشکان در برخی از نقاط گرگان از جمله خیابان ولیعصر متمرکز شده و با این شرایط پارکینگ به تعداد کافی در نظر گرفته نشده و همین مسئله توقف حاشیه ای در این مسیرها را بیشتر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکم مراکز تجاری و مطب ها از عوامل ترافیک زا در گرگان

تراکم مراکز تجاری و مطب ها از عوامل ترافیک زا در گرگان