مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 18:052022-12-17سياسي

مجموعه های دانش بنیان در استان بوشهر حمایت می شوند


استاندار بوشهر با تاکید بر توسعه فعالیت های دانش بنیان گفت: مدیریت استان بوشهر در حمایت و پشتیبانی از مجموعه های دانش بنیان اهتمام جدی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده بعد از ظهر شنبه در بازدید از پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر و نشست با نخبگان و جوانان خلاق و فناور استان با اشاره به نامگذاری امسال اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید و دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده و مدیریت استان در حمایت و پشتیبانی از مجموعه های دانش بنیان اهتمام جدی دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به تأثیرگذاری مجموعه های دانش بنیان در اقتصاد و اشتغالزایی افزود: در هر حوزه ای که شرکت های دانش بنیان و فناور ورود کرده اند به نتایج ارزشمندی رسیده ایم و شاهد رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی با استفاده از خلاقیت این مجموعه ها هستیم.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه پرورش آبزیان، استفاده از شیوه های دانش بنیان و فناور موجبات افزایش چند برابری تولید و همچنین ایجاد اشتغال پایدار شده است.

محمدی زاده تصریح کرد: تجاری سازی ایده های خلاقانه و تولید ثروت از طریق شرکت های دانش بنیان از اولویت های استان در سال جاری است که شاهد ورود جدی این شرکت ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه های دانش بنیان در استان بوشهر حمایت می شوند

مجموعه های دانش بنیان در استان بوشهر حمایت می شوند