مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 16:352022-12-17پزشكي

به تراشه مغزی «نورالینک» مجوز ندهید!


گروه بزرگی از پزشکان با محکوم کردن فعالیت های شرکت «نورالینک» مبنی بر آزمایش تراشه در مغز، از «سازمان غذا و داروی آمریکا» خواستند که کار این شرکت را تایید نکند.

- گروه بزرگی از پزشکان با محکوم کردن فعالیت های شرکت نورالینک مبنی بر آزمایش تراشه در مغز، از سازمان غذا و داروی آمریکا خواستند که کار این شرکت را تایید نکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، یک گروه شامل بیش از 17 هزار پزشک، از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) درخواست کرده اند که شرکت نورالینک (Neuralink) تاسیس شده توسط ایلان ماسک (Elon Musk) را از دریافت تاییدیه مبنی بر کاشت تراشه در مغز محروم کند.

نهاد کمیته پزشکان برای پزشکی مسئولانه (PCRM) باور دارد که نورالینک با جراحی هایی به منظور هک کردن و دستکاری داده های کارکنان، مقررات موسوم به روش های خوب آزمایشگاهی (GLP) که کیفیت و یکپارچگی مطالعات آزمایشگاهی غیر بالینی را تضمین می کنند، نقض کرده است.

یکی از کارمندان سابق شرکت نورالینک به دیلی میل گفت که برخی از موارد مرگ و میر حیوانات به دست متیو مکدوگال (Matthew McDougall)، جراح مغز و اعصاب صورت گرفته اند که تقریبا شش برابر مقدار ماده سمی غیرمجاز را تزریق کرد و به مرگ یک میمون منجر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به تراشه مغزی «نورالینک» مجوز ندهید!

به تراشه مغزی «نورالینک» مجوز ندهید!