مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 16:352022-12-17اقتصادي

جویندگان کار در لرستان نیازمند مهارت و دانش فنی هستند


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به عدم مهارت کارجویان گفت: بیشتر افراد جوینده کار و فارغ التحصیل دانشگاهی در استان نیازمند مهارت و دانش فنی هستند.

- علی جهانی امروز 26 آذرماه با بیان اینکه افزایش فارغ التحصیلان دانشگاهی در کشور و در استان افزایش جویندگان کار را به دنبال خواهد داشت، اظهار کرد: با توجه به کثرت دانشگاه های غیردولتی و آزاد در کشور خروجی فارغ التحصیلان افزایش پیدا کرده و بیشتر این افراد فاقد مهارت های فنی هستند که تمایل به استخدام در بخش دولتی دارند و ظرفیت استخدام در ادارات کشور بسیار محدود است.

وی به ارتباط دانشگاه ها و بازار کار در استان تأکید کرد و گفت: دانشگاه ها باید با ارتباط با بازار کار و صنعت در حوزه ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان برنامه ریزی های لازم را داشته باشند چرا ایجاد اشتغال فقط کار اداری و پشت میزنشینی نیست و کارآفرینی و ایده پردازی حلقه مفقوده دانشجویانی است که به شغل و حرفه دارند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: بسیاری از افرادی که با مدارک دانشگاهی به دنبال شغل و کاری هستند باید موظف برای به روزرسانی دانش حرفه ای خود و یا کسب مهارت با توجه به نیاز بازار کار دوره های مهارتی را کسب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جویندگان کار در لرستان نیازمند مهارت و دانش فنی هستند

جویندگان کار در لرستان نیازمند مهارت و دانش فنی هستند