مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 15:102022-12-17اقتصادي

راه اندازی مرکز سوختگی گچساران


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از راه اندازی مرکز سوختگی گچساران خبر داد.

- محمد غلام نژاد در جمع خبرنگاران افزود: مرکز بهداشتی درمانی خیرآباد که در زمان مدیریت قبلی با پیشرفت پنج درصد تعطیل شده بود در حال حاضر با پیشرفت 45درصدی و قرارداد 6 میلیارد تومانی در حال اجراست.

وی اظهارکرد: کلنیک دندانپزشکی گچساران که در سنوات گذشته کاملا متوقف شده بود و هیچ اعتبار و تخصیصی نداشت با پیگیری مستمر تیم مدیریتی جدید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مبلغ دو میلیارد تومان از منابع وزارتی جهت تکمیل و اتمام پرداخت شد که در حال حاضر در آستانه افتتاح و بهره برداری قرار دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: پروژه های خانه بهداشت نارگ موسی ، چهار راه گشین ، نازنگون و اورژانس چاه تلخ (برنده مناقصه مشخص شده) در شهرستان باشت با اعتبار هفت میلیارد تومان کلنگ زنی، شروع و درحال کار هستند.

غلام نژاد تصریح کرد: تعمیرات اساسی فاضلاب بیمارستان شهید رجایی گچساران با مبلغ پنج میلیارد تومان، خرید و نصب وسایل مرتبط با موتورخانه بیمارستان نرگسی به مبلغ پنج میلیارد تومان، رفع نواقص ام آر آی گچساران با دریافت دومیلیارد تومان اعتبار از وزارت بهداشت در حال انجام هستند که این مرکز بزودی راه اندازی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز سوختگی گچساران

راه اندازی مرکز سوختگی گچساران