مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 15:002022-12-17سياسي

آیین گرامیداشت «هفته پژوهش و پژوهشگران» برگزار می شود


آیین گرامیداشت «هفته پژوهش و پژوهشگران» (28 آذرماه) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می شود.

- آیین گرامیداشت هفته پژوهش و پژوهشگران (28 آذرماه) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین گرامیداشت هفته پژوهش و پژوهشگران با حضور محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی پور، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و جمعی از اندیشمندان و پژوهشگران حوزه بین الملل برگزار می شود.

در این مراسم ضمن رونمایی از تازه های نشر سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در حوزه روابط فرهنگی بین المللی، از پژوهشگران و آثار برگزیده آنان و خانواده معظم شهدای حوزه علمی و فرهنگی تجلیل خواهد شد.

این آثار پژوهشی در زمینه مطالعات منطقه ای، گزارشات فرهنگی بین المللی، شناخت و معرفی کشورها از منظر فرهنگی و اجتماعی و نیز موضوعات تخصصی همچون تصوف، ادبیات، دیپلماسی دیجیتالی، تنوع مذهبی، مطالعات تمدنی و مفاهیم ارتباطات هستند.

انتشار مجموعه آثار علمی و فرهنگی در حوزه روابط فرهنگی بین المللی از سوی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به عنوان بازوی دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور بخشی از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین گرامیداشت «هفته پژوهش و پژوهشگران» برگزار می شود

آیین گرامیداشت «هفته پژوهش و پژوهشگران» برگزار می شود