مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 13:402022-12-17سياسي

فعالیت ها و اقدامات سازمان پزشکی قانونی در حوزه پژوهشی


معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی کشور از چاپ 106 مقاله با افیلیشن سازمان یا مرکز تحقیقات پزشکی قانونی که طی سال گذشته در پایگاه های معتبر علمی دنیا نمایه شده، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان پزشکی قانونی کشور، سیدامیرحسین مهدوی با تبریک هفته پژوهش به محققین کشور به ویژه پژوهشگران سازمان پزشکی قانونی، به فعالیت ها و اقدامات سازمان در حوزه پژوهشی اشاره کرد و گفت: طرح های پژوهشی که در سازمان اجرا می شوند دو دسته هستند، نخست طرح هایی که مربوط به اولویت های پژوهشی سازمان است.

این اولویت ها همه ساله با مشارکت و همفکری اعضای هیئت علمی، پزشکان و کارشناسان حوزه فنی، مدیران کل ستادی و استانی سازمان تعیین می شود و پس از تصویب در اختیار ادارات کل پزشکی قانونی استان ها، دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی قرار می گیرد تا به این واسطه از محققین داخل و خارج سازمان برای تحقیق در این عرصه دعوت به همکاری شود.

وی با اشاره به این موضوع که دسته دوم طرح های پژوهشی اولویت های پژوهشی دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی را شامل می شود، تصریح کرد: در برخی دیگر از طرح های پژوهشی محقق یا پژوهشگر اولویت های مرکز علمی یا تحقیقاتی دیگری را پیگیری می کند که دیتا و اطلاعات مورد نیاز او برای تکمیل آن طرح تحقیقاتی در سازمان پزشکی قانونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت ها و اقدامات سازمان پزشکی قانونی در حوزه پژوهشی

فعالیت ها و اقدامات سازمان پزشکی قانونی در حوزه پژوهشی