مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 13:102022-12-17بين الملل

مدیر مسئول سایت العهد: تنها راه خلاصی از تحریم، تغییر نظام بین الملل است


مدیر مسئول سایت عربی العهد در گفت وگوی اختصاصی با فارس، تحریم را سلاح وحشتناک هژمونی آمریکا و مصداق تروریسم بین المللی دانست و تنها راه خلاصی همیشگی از آن را تغییر نظام بین الملل خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی ابراهیم مطر تحلیلگر و مدیرمسئول سایت العهد می گوید،  آمریکا که مجهز به انواع سلاح های مرگبار است، طی سالهای اخیر بیشتر بر روی سلاح تحریم کشورهای مخالف سیاست های خود متمرکز شده است، زیرا در بسیاری از موارد، این تحریم ها برای واشنگتن مثمرثمر بوده است.

هرچند که به نوعی بیانگر شکست دیپلماسی آمریکا است.

علی ابراهیم مطر دارای دکترای روابط بین الملل و دیپلماسی، مدیر مسئول سایت العهد و پژوهشگر روابط بین الملل و حقوق بین الملل است که دارای سابقه همکاری با مرکز مطالعات حقوقی و سیاسی دانشگاه لبنان است.

  وی دارای چندین مقاله تحقیقاتی از جمله در مجله حقوق و علوم سیاسی دانشگاه لبنان، مرکز تحقیقات مطالعات استراتژیک است و از او در چند روزنامه لبنانی به عنوان نویسنده مطلب منتشر می شود.

ورده سعد خبرنگار خبرگزاری فارس، در گفت وگویی تفصیلی با این تحلیلگر عرب، به بررسی چرایی توسل آمریکا به سلاح تحریم کشورهای مخالف، میزان نتیجه بخش بودن آن برای سیاست های واشنگتن و راه های مقابله با آن پرداخته که در ادامه، تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر مسئول سایت العهد: تنها راه خلاصی از تحریم، تغییر نظام بین الملل است

مدیر مسئول سایت العهد: تنها راه خلاصی از تحریم، تغییر نظام بین الملل است