مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 13:102022-12-17اجتماعي

اتوبان 6 خطه در زمان اجرا 4 خطه شد/ تردد 160 هزارخودرو از اتوبان کسایی تبریز


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی به آخرین وضعیت اتوبان تبریز - سهند نیز اشاره کرد و گفت: کارفرمای این پروژه شرکت عمران سهند و پیمانکار و سرمایه گذار آن بخش خصوصی است و راهداری در دو سال گذشته تنها نگهداری آن را بر عهده داشت که این وظیفه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اروج علیزاده امروز در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت اتوبان شهید کسایی اظهار داشت: این اتوبان قسمتی از آزادراه تهران، تبریز، بازرگان است که سال 61 زیر بار ترافیک رفته و در طرح مطالعاتی مسیری شش خطه بوده که هنگام اجرا به صورت چهار خطه کار شده است.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت ترافیک و تعداد خودروها در شرایط فعلی پاسخگوی بار ترافیکی نیست چرا که طبق آمار دستگاه های تردد شمار 160 هزار تردد خودرویی در شبانه روز از این مسیر صورت می گیرد که 60 درصد آن درون شهری و 40 درصد برون شهری است و در واقع به حد اشباع رسیده و با شرایط فعلی به نوعی خیابان محسوب می شود.

مدیرکل راهداری آذربایجان شرقی خاطر نشان شد: سال 89 با نوین شهردار اسبق تبریز تفاهم نامه ای برای اجرای دو خط باقیمانده این اتوبان منعقد شد که راهداری سهم خود را در لاین جنوبی انجام داد اما لاین شمالی به سرانجام نرسید و در زمان شهرداری شهین باهر دوباره صورتجلسه ای برای اجرای لاین شمالی تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبان 6 خطه در زمان اجرا 4 خطه شد/ تردد 160 هزارخودرو از اتوبان کسایی تبریز

اتوبان 6 خطه در زمان اجرا 4 خطه شد/ تردد 160 هزارخودرو از اتوبان کسایی تبریز