مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 11:302022-12-17سياسي

گلایه «مقتدایی» از استاندار اصفهان به دلیل مصرف مازوت


نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به استاندار اصفهان با انتقاد از انجام نشدن اقدامات موثر برای کاهش آلودگی هوا در این استان گفت که از متولیان ملی و استانی مصرف سوخت مازوت به دلیل کوتاهی های مدیریتی و کم کاری های ماه های گذشته برای کاهش آلودگی .

- نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به استاندار اصفهان با انتقاد از انجام نشدن اقدامات موثر برای کاهش آلودگی هوا در این استان گفت که از متولیان ملی و استانی مصرف سوخت مازوت به دلیل کوتاهی های مدیریتی و کم کاری های ماه های گذشته برای کاهش آلودگی هوا به کمیسیون اصل نود شکایت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن نامه عباس مقتدایی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به استاندار اصفهان به شرح زیر است: جناب آقای دکتر مرتضوی استاندار محترم اصفهان باسلام و احترام؛ گلایه سال گذشته از سوی مردم اصفهان همچنان باقی است و متاسفانه پیگیری های لازم به نحوی که موثر باشد و از آلودگی هوای اصفهان جلوگیری کند انجام نشده است.

اینجانب در سال گذشته طی نامه شماره 1246863 مورخ 6/ 12/ 1400 ملاحظات مرتبط را برای جنابعالی ارسال کردم.

پیگیری ها و تلاش اینجانب و مذاکره حضوری که با دبیر محترم شورای عالی امنیت ملی داشتم و شکایتی در کمیسیون اصل 90 مطرح نمودم و چندین پیگیری دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه «مقتدایی» از استاندار اصفهان به دلیل مصرف مازوت

گلایه «مقتدایی» از استاندار اصفهان به دلیل مصرف مازوت