مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 11:102022-12-17اجتماعي

ثبت نام 365 هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد 1402


مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: ساعت 24 امروز 26 آذر آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 1402 است و این مهلت تمدید نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر علیرضا کریمیان با بیان اینکه تاکنون بیش از 365 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 ثبت نام کرده اند، افزود: داوطلبان در صورتی که دارای شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون هستند، می توانند حداکثر در دو رشته امتحانی اصلی و شناور ثبت نام کنند.

کریمیان تاکید کرد: داوطلبانی که علاوه بر رشته امتحانیی اصلی (رشته اول ) علاقه مند به شرکت در رشته امتحانی دوم (رشته شناور) هستند، لازم است کدرشته امتحانی دوم را هم در تقاضانامه ثبت نام درج کنند و این دسته از داوطلبان باید برای رشته امتحانی دوم یک کارت اعتباری دیگر به مبلغ 2 میلیون و 300 هزار ریال علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری کنند.

وی افزود: با توجه به محدودیت زمانی تا برگزاری آزمون و ضرورت اقدامات پیوسته اجرایی برای آماده سازی حوزه ها، کارت آزمون، دفترچه های سوالات و پاسخنامه ها امکان تمدید مهلت ثبت نام وجود ندارد و ضروری است داوطلبان از فرصت باقی مانده استفاده کنند و بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 365 هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد 1402

ثبت نام 365 هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد 1402