مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 09:502022-12-17اجتماعي

آموزش و پرورش بهترین بستر برای فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه برق


مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به اینکه مناسب ترین و بهترین بستر برای فرهنگ سازی در آموزش و پرورش وجود دارد، گفت: اثرگذاری مباحث مدیریت مصرف برق در سنین پایین بیشتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن داراب زاده صبح شنبه در جلسه تمدید تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش گیلان گفت: باید از فرصت بی نظیری که در عرصه آموزش و پرورش وجود دارد در زمینه آموزش مباحث مدیریت مصرف استفاده کنیم.

وی به اهمیت انرژی و تأثیر آن بر زندگی بشر اشاره و با بیان اینکه این موضوع باید برای دانش آموزان تبیین شود و گفت: دانش آموزان در استفاده بهینه از انرژی حساس کنیم.

مدیر عامل برق منطقه ای گیلان با بیان اینکه در دنیای امروز، داشتن منابع و ذخایر انرژی از مؤلفه های قدرت در بین کشورهای دنیا بوده و اکثر جنگ های کنونی بر سر انرژی و آب است، افزود: این موضوع به خوبی بیانگر نقش و اهمیت انرژی است.

داراب زاده زندگی بدون برق را امکان پذیر ندانست و ادامه داد: از ابتدایی ترین فعالیت های زندگی تا بزرگترین آنها متأثر از انرژی برق بوده و اگر آب مایع حیات است، برق هم جریان زندگی است و با سبک زندگی فعلی، حتی تصور نبود برق امکان پذیر نخواهد بود.

وی افزود: برق کالایی استراتژیک و حساس است که به سختی و با هزینه بالا تولید می شود و باید در این زمینه فرهنگ سازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش بهترین بستر برای فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه برق

آموزش و پرورش بهترین بستر برای فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه برق