مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 09:352022-12-17بين الملل

آرامش شکننده در اردن/ عبدالله دوم: تا جنایتکار مجازات نشود آرام نمی گیریم


به دنبال کشته و مجروح شدن تعدادی از نیروی امنیتی اردن در جریان درگیری در تظاهرات علیه گرانی سوخت، منابع رسانه ای درحالی از بازگشت آرامش شکننده در این کشور خبر داده اند که معترضان خواستار تشدید اعتراضات شده اند و همزمان تدابیر شدید امنیتی در مناطق مختلف این کشور اتخاذ شده است.

- آرامش شکننده در اردن/ عبدالله دوم: تا جنایتکار مجازات نشود آرام نمی گیریم به دنبال کشته و مجروح شدن تعدادی از نیروی امنیتی اردن در جریان درگیری در تظاهرات علیه گرانی سوخت، منابع رسانه ای درحالی از بازگشت آرامش شکننده در این کشور خبر داده اند که معترضان خواستار تشدید اعتراضات شده اند و همزمان تدابیر شدید امنیتی در مناطق مختلف این کشور اتخاذ شده است.

در همین حال پادشاه اردن نیز متعهد به برخورد با قانون شکنان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه العربی الجدید اعلام کرد که پس از یک روز اعتراضات در شهرهای جنوبی اردن علیه گران شدن قیمت سوخت و کشته شدن معاون رییس پلیس معان و همچنین مجروح شدن 49 نیروی امنیتی، آرامش شکننده به مناطق جنوبی اردن بازگشته است.

در همین حال، منابع رسانه ای دیگر اعلام کردند که علی رغم آرامش شکننده در منطقه الحسینیه در استان معان اما اعتصابات علیه گرانی سوخت طی جمعه نیز ادامه یافت و معترضان اردنی خواستار تشدید اعتراضات خود طی روزهای پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامش شکننده در اردن/ عبدالله دوم: تا جنایتکار مجازات نشود آرام نمی گیریم

آرامش شکننده در اردن/ عبدالله دوم: تا جنایتکار مجازات نشود آرام نمی گیریم