مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 09:152022-12-17سياسي

برگزاری چهارمین همایش بیدارگران با هدف نکوداشت حجت الاسلام سیدمجتبی موسوی لاری


چهارمین همایش بیدارگران با هدف نکوداشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سیدمجتبی موسوی لاری، عالم مجاهد و برجسته حوزوی به همت بنیاد بین المللی استبصار و با حضور خانواده گرانقدر آیت الله موسوی لاری و جمعی از حوزویان و مسئولان استان قم 24 آذرماه 1401 در سالن .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، چهارمین همایش بیدارگران با هدف نکوداشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سیدمجتبی موسوی لاری، عالم مجاهد و برجسته حوزوی به همت بنیاد بین المللی استبصار و با حضور خانواده گرانقدر آیت الله موسوی لاری و جمعی از حوزویان و مسئولان استان قم در سالن همایش های غدیر قم برگزار شد .

مرحوم آیت الله موسوی لاری از مبلغان موفقی بود که در داخل کشور کمتر شناخته می شد و گاهی برخی از کتاب های ایشان با تصویر نویسنده دیگری منتشر می شد و او معتقد بود که کلام و سخن باید دیده شود.

    در این همایش پس از قرائت آیاتی از قرآن کریم با نوای دلنشین علی اصغر شعاعی، استاد و قاری بین المللی قرآن کریم، متن پیام آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید قرائت شد.

    گسترش نشر آثار مرحوم موسوی لاری در سراسر جهان در ادامه، آیت الله یوسفی غروی، استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه تبلیغ علامه موسوی لاری در خارج از بلاد تحسین برانگیز بود، بیان کرد: کتب ایشان به ترجمه های بسیار و سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چهارمین همایش بیدارگران با هدف نکوداشت حجت الاسلام سیدمجتبی موسوی لاری

برگزاری چهارمین همایش بیدارگران با هدف نکوداشت حجت الاسلام سیدمجتبی موسوی لاری