مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 09:152022-12-17پزشكي

هیچ گونه آلودگی وارد مخازن آب شیرین کن بندرعباس نشده است


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: هیچ گونه آلودگی وارد مخازن حوضچه آبگیر آب شیرین کن بندرعباس است ولی همچنان فعلا آب شیرین کن منطقه از دسترس خارج شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالجبار ذاکری بیان داشت: به دنبال وقوع آلودگی نفتی در غرب شهر بندرعباس و پس از اطلاع از این رویداد بازرسین بهداشت محیط با توجه به وظیفه نظارت بر آب در سطح توزیع اقدام به تشدید نظارت و افزایش تعداد نمونه های شیمیایی و میکروبی کردند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه قبل از اینکه آلودگی وارد حوضچه آبگیر آب شیرین کن شود فعالیت آب شیرین کن متوقف شده بود و هیچ گونه آلودگی وارد مخازن نشده است ولی همچنان فعلا آب شیرین کن منطقه از دسترس خارج شده است.

معاون بهداشتی تصریح کرد: هم اکنون آب مورد نیاز شهر بندرعباس از ایستگاه دیگری تامین می شود و در بررسیها و نمونه برداری های انجام شده نیز مشخص شده آب بندرعباس هیچگونه آلودگی ندارد.

ذاکری با اشاره به اینکه حفظ سلامت آب بسیار اهمیت دارد خاطرنشان کرد: آزمایشاتی که توسط بازرسین طی چند روز گذشته صورت گرفته است نشان میدهد آب شرب فعلی بندرعباس از نظر میکروبی سالم است و مشکلی ندارد ولی نظارت ها همچنان ادامه و تشدید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ گونه آلودگی وارد مخازن آب شیرین کن بندرعباس نشده است

هیچ گونه آلودگی وارد مخازن آب شیرین کن بندرعباس نشده است