مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 08:452022-12-17سياسي

اضافه شدن 2 محصول جدید به محصولات شرکت فناوری بن یاخته های رویان


کارشناس مسئول کنترل کیفی شرکت فناوری بن یاخته های رویان، گفت: تمام دفاتر نمایندگی ما بعد از دی ماه امسال به جمع آوری بافت بند ناف و پرده آمنیوتیک می پردازند که از محصولات زایمانی به حساب می آیند ومی تواند خدمت دیگری در راستای سلامت جامعه باشد.

- ایسنا/لرستان کارشناس مسئول کنترل کیفی شرکت فناوری بن یاخته های رویان، گفت: تمام دفاتر نمایندگی ما بعد از دی ماه امسال به جمع آوری بافت بند ناف و پرده آمنیوتیک می پردازند که از محصولات زایمانی به حساب می آیند ومی تواند خدمت دیگری در راستای سلامت جامعه باشد.

امین خوش اخلاق در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: لرستان یکی از دفاتر نمایندگی برتر ما هستند و امسال نیز به عنوان نماینده برتر از نظر بحث کیفی شناخته شدند.

وی با اشاره به این که لرستان پتانسیل خوبی را در راستای اینکه بتوانند نگاه دیگری به این تکنولوژی داشته باشند دارد، عنوان کرد: اینکه علاوه بر ذخیره سازی سلول های خون بند ناف محصولات دیگری را نیز که محصولات زایمانی هستند را ساپورت کرده و خدمت رسانی بهتری را به هموطنان در سراسر استان و کشور داشته باشیم.

خوش اخلاق تصریح کرد: دفاتر نمایندگی در بحث اخذ قرارداد، جمع آوری و ارسال نمونه به دفتر مرکزی فعالیت دارند و فرآوری و ذخیره سازی اصلی در دفتر مرکزی تهران انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن 2 محصول جدید به محصولات شرکت فناوری بن یاخته های رویان

اضافه شدن 2 محصول جدید به محصولات شرکت فناوری بن یاخته های رویان