مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 08:152022-12-17ورزشي

«مهمان» جدید وزارت ورزش برای نوروز بانوان/ المپیاد نوروزگاه چیست؟


وزارت ورزش و جوانان قصد دارد المپیاد تازه تاسیسی را برگزار کند که ویژه بانوان است و با عنوان «المپیاد فرهنگی ورزشی نوروزگاه» اسفندماه سالجاری اولین دوره خود را پشت سرخواهد گذاشت.

- وزارت ورزش و جوانان قصد دارد المپیاد تازه تاسیسی را برگزار کند که ویژه بانوان است و با عنوان المپیاد فرهنگی ورزشی نوروزگاه اسفندماه سالجاری اولین دوره خود را پشت سرخواهد گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ستاد مرکزی المپیاد فرهنگی ورزشی نوروزگاه عنوان ستادی تازه شکل گرفته در وزارت ورزش است.

شکل گیری این ستاد وقتی علنی شد که وزیر ورزش محمدحسن تقی زاده هامانه را به عنوان مسئول کمیته بین المللی این ستاد منصوب کرد.

همین انتصاب و مشخص کردن مسئول برای کمیته بین المللی حکایت از این داشت که ابعاد فعالیت های ستاد مرکزی المپیاد فرهنگی ورزشی نوروزگاه محدود به داخل کشور نمی شود و احتمالا پای دیگر کشورها هم به این ستاد و برنامه هایش باز خواهد شد.

دیگر اینکه از واژه نوروزگاه اینطور بر می آید که ستاد تازه تاسیس و فعالیت هایش بی ارتباط با نوروز باستانی نیست و احتمالا این جشن کهن با شناسنامه ایرانی اش، در هسته مرکزی ستاد مرکزی المپیاد فرهنگی ورزشی نوروزگاه جایی دارد اما دقیقا بر چه اساسی، مشخص نیست؟ اصلا ماهیت ستاد مرکزی المپیاد فرهنگی ورزشی نوروزگاه چیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مهمان» جدید وزارت ورزش برای نوروز بانوان/ المپیاد نوروزگاه چیست؟

«مهمان» جدید وزارت ورزش برای نوروز بانوان/ المپیاد نوروزگاه چیست؟