مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 16:262022-12-16سياسي

دشمن از منطق ایران قوی سخت می هراسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین قنبر درویشی خطیب جمعه موقت این شهر امروز در خطبه های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: رفتن در مسیر اقتدار و پیشرفت سبب ترس دشمن شده است و به همین خاطر در پی به انحراف کشاندن جریان پیشرفت کشور هستند.

وی با طرح این نکته که مانع تراشی برای پیشرفت کشور در هر مقطعی با یک روشی صورت می گرفته و یک روز با جنگ و روز دیگر با ترور و زمان دیگری با اغتشاش صورت می گیرد، تاکید کرد: با هوشیاری مردم و تلاش بیشتر مسئولان برای رفع مشکلات مردم می توان بر دسیسه های دشمن غلبه کرد.

حجت الاسلام درویشی ادامه داد: تبدیل شدن ایران به یک قدرت منطقه ای از دستاوردهای عظیم جمهوری اسلامی است و نباید از این نقش غافل شد.

امام جمعه موقت بندرعباس عنوان داشت: مشکلات اقتصادی برای کشور و مردم زحمت هایی ایجاد کرده است که مردم ما در حال تحمل آن ها هستند و خون دل هایی را متحمل می کند اما نباید مشکلات را بزرگ ببینیم چرا که اسلام و ایران در دنیا عزیز و قدرتمند شده است و دشمنان از این عزت و قدرت ایران در هراس هستند.

وی از نخبگان دانشگاهی خواست تا ضمن گفت وگو با نسل جوان جامعه، اذهان حوزه و دانشگاه را نسبت به توطئه دشمنان آگاه و بر وحدت با یکدیگر تاکید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از منطق ایران قوی سخت می هراسد

دشمن از منطق ایران قوی سخت می هراسد