مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 15:502022-12-16سياسي

ایران اسلامی روز به روز در حال قوی شدن است


امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه ایران اسلامی روز به روز در حال قوی شدن است گفت: دولت با انجام آواربرداری ویرانه های گذشته در حال فعالیت است و هر روز برای خدمت به مردم زحمت می کشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام محمدعلی ارزنده ظهر امروز در خطبه های عبادی-سیاسی نماز جمعه در جمع نمازگزاران همدان با بیان اینکه در جریانات اخیر برخی خواص به جای اینکه از حق دفاع کنند کلمه ای سخن نگفتند اظهار کرد: اگر به دنبال دفاع از حق هستیم باید مسیر حضرت علی(ع) را پیمود.

  وی با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) برای دفاع از اسلام خطبه می خواند و فریاد می زند افزود: جبهه ای که حضرت فاطمه زهرا(س) در آن قرار دارد حق است و جبهه مقابل آن باطل.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه در طول تاریخ همواره بشر در انتخاب جبهه حق و تشخیص باطل قرار می گیرد افزود: امروز حق تر از جبهه انقلاب اسلامی به رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) پیدا نخواهیم کرد و در مقابل آن جبهه باطل تر از استکبار، مرتجعین، منافقین و تجزیه طلبان وجود ندارد افرادی که بویی از انسانیت نبرده اند.

وی تصریح کرد: جریان باطل به نام مبارزه با جمهوری اسلامی ایران هر گونه تعرض و جنایتی را انجام می دهند و رسما اعلام می کنند که بزنید، بکشید و آتش بزنید و در عین حال بهانه می آو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران اسلامی روز به روز در حال قوی شدن است

ایران اسلامی روز به روز در حال قوی شدن است