مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 15:312022-12-16سياسي

امام جمعه گرگان: پیشرفت علمی ایران در اوج تحریم سبب شگفتی نخبگان جهان شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نمازجمعه امروز گرگان اظهار کرد: در گذشته اگر کشوری نیروی نظامی قوی داشت، صاحب قدرت در جهان بود اما در شرایط فعلی، ضمن نیاز به نیروی نظامی و اقتصاد، کشوری که از لحاظ قدرت علمی، دانش و فناوری جلوتر باشد، می تواند مدعی برتری در جهان باشد.

وی بیان کرد: برخی ها در داخل چشم ها را بر موفقیت ایران می بندند و نمی خواهند پیشرفت های فراوان کشور از جمله کسب رتبه 16 علمی کشور در میان 200 کشور دنیا و دست یافتن به رتبه های برتر در ابعاد مختلف علمی و پژوهشی گوناگون را بپذیرند.

امام جمعه گرگان با اشاره به در پیش بودن 27 آذر روز وحدت حوزه و دانشگاهگفت: 2 قشر روحانی و دانشجو باید به کمک جامعه بیایند و با آگاهی بخشی به مردم در زدودن ابهامات کمک کنند.

آیت الله نورمفیدی افزود: دانشگاهیان و طلاب باید به مسائل و نقشه های دشمنان اشراف داشته باشند و مسائل کشور را سطحی نبیند و به عمق قضایا بیشتر توجه داشته باشند.

وی گفت: همچنین به 26 آذر ماه روز حمل و نقل اشاره کرد و یادآور شد: در شرایط اخیر کشور و اغتشاشات در حالی که عده ای سعی داشتند، با برنامه ریزی حوزه حمل و نقل و تردد کامیون ها را متوقف کنند، رانندگان و کامیون داران تحت تاثیر القائات اغتشاشگران قرار نگرفتند و اجازه ندادند بخش حمل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه گرگان: پیشرفت علمی ایران در اوج تحریم سبب شگفتی نخبگان جهان شد

امام جمعه گرگان: پیشرفت علمی ایران در اوج تحریم سبب شگفتی نخبگان جهان شد