مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 15:102022-12-16سياسي

مسئولان باتخصیص اعتبار از تعطیلی پروژه راه پارس آباد جلوگیری کنند


امام جمعه شهرستان پارس آباد از مسئولان استانی و کشوری و وزیر راه و شهرسازی خواست با تخصیص بودجه مانع تعطیلی پروژه چهاربانده جاده های پارس آباد باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن رعایت صرفه جویی آب و برق خصوصاً گاز در این فصل سرد، اظهار کرد: با تشدید سرما و افزایش مصرف گاز لزوم صرفه جویی در مصرف این حامل های انرژی که جز سرمایه های ارزشمند کشور است ضروری است و مسئولان و کارکنان دولت در ادارات باید الگوی صرفه جویی باشند.

وی با تسلیت ایام فاطمیه خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگو و سرمشق برای زنان عالم است و زنان جامعه ما برای داشتن زندگی علوی و فاطمی باید این آموزه ها را سرمشق زندگی خود قرار دهند.

امام جمعه شهرستان با اشاره به افتتاح نمایشگاه مردمی یاس کبود در مکان کانون علامه طباطبایی و مراسم اختتامیه کنگره عظیم فاطمیه در حسینیه اعظم آقا ابوالفضل العباس (ع) با حضور امام جمعه اردبیل افزود: برپایی چنین نمایشگاه هایی جامعه را با آموزه های علوی و فاطمی آشنا کرده و جوانان را به سمت سبک زندگی الهی و اسلامی سوق می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان باتخصیص اعتبار از تعطیلی پروژه راه پارس آباد جلوگیری کنند

مسئولان باتخصیص اعتبار از تعطیلی پروژه راه پارس آباد جلوگیری کنند