مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 14:402022-12-16سياسي

وحدت حوزه و دانشگاه تاثیرگذارترین راه رشد و توسعه ایران اسلامی است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با اشاره به 27 آذر ماه سالروز شهادت دکتر محمد مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: وحدت حوزه و دانشگاه تاثیرگذارترین راه رشد و توسعه ایران اسلامی است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با اشاره به 27 آذر ماه سالروز شهادت دکتر محمد مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: وحدت حوزه و دانشگاه تاثیرگذارترین راه رشد و توسعه ایران اسلامی است.

آیت الله مصطفی محامی در خطبه های این هفته نمازجمعه زاهدان بیان کرد: حوزه و دانشگاه در حقیقت 2 بال جامعه اسلامی هستند، یعنی اگر جامعه اسلامی ما بخواهد به سعادت برسد نیاز به این دارد که این 2 نهاد مقدس و تولیدکننده علم در جامعه در کنار همدیگر قرار گیرند.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که رویکردش رویکردی دینی است و سیاست جامعه براساس اهداف و آرمان های الهی بنیان نهاده شده، ضرورت دارد که حوزه و دانشگاه در کنار هم بتوانند اهداف مادی و معنوی جامعه را تامین کنند، افزود: وقتی این 2 بال در قرار همدیگر قرار می گیرند و مکمل هم می شوند، می توانند آن اهداف و آرمان های الهی جامعه را محقق کنند و این اهداف با برنامه ریزی دقیق، درست و بهنگام محقق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت حوزه و دانشگاه تاثیرگذارترین راه رشد و توسعه ایران اسلامی است

وحدت حوزه و دانشگاه تاثیرگذارترین راه رشد و توسعه ایران اسلامی است