مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 14:402022-12-16سياسي

شهدا تربیت یافته مکتب فاطمی هستند


شهدا تربیت یافته مکتب فاطمی هستند و خون مقدس شهدای امنیت و مدافع حرم این نظام را مستحکم تر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام محمدتقی موحد امام جمعه موقت شهرقدس در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته که در مصلی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: تقوای الهی را سرلوحه زندگی خود قرار دهید و اگر حول محور تقوا زندگی کنیم، راه را گم نکرده و در هر مقطعی موفق خواهیم بود.

وی گفت: اخلاص در عمل، ذکر لسانی و عملی و یاد خدا، تکیه نداشتن به غیر پروردگار، توسل به اهل بیت(ع) و توجه و تدبر به قرآن، شنیدن سخن حق و عمل به موعظه موجب زندگی سعادتمندانه انسان می شود.

  امام جمعه موقت شهرقدس با اشاره به توصیه های دشمن افزود: آمریکا و اسراییل هیچ گاه خیرخواه مردم نبودند و با جنگ ترکیبی و ترورهای مختلف خواستند به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدشه وارد کنند اما مردم ولایتمدار و با بصیرت آگاه هستند و فریب دشمن را نخورده و نخواهند خورد.

  وی با اشاره به اینکه این جنایات دشمن، آتش زدن ها و ترورهای دشمن به نتیجه نخواهد رسید و این انقلاب اسلامی پابرجا خواهد ماند خاطرنشان کرد: شهدا تربیت یافته مکتب فاطمی هستند و خون مقدس شهدای امنیت و مدافع حرم این نظام را مستحکم تر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا تربیت یافته مکتب فاطمی هستند

شهدا تربیت یافته مکتب فاطمی هستند