مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 14:402022-12-16سياسي

خانواده مراقب نحوه حضور فرزندانشان در فضای مجازی باشند


خانواده مراقب نحوه حضور فرزندانشان در فضای مجازی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده در خطبه های این هفته شهر اهرم اظهار داشت: آنچه در این دنیا و در آن دنیا نجات دهنده از غضب خداوند و آتش جهنم است تقوای الهی است.

وی اضافه کرد: این تقوا را باید در رفتار و گفتار و فکر ما ظهور و بروز داشته باشد و بر اساس تربیت و معیار شریعت باشد که مجموع این رفتارها تشکیل دهنده جامعه دینی است.

امام جمعه اهرم ادامه داد: کارخانه انسان سازی که انبیا و ائمه به دنبال آن بودند جامعه و نظام اسلامی است که در این جامعه و نظام هر کسی باید عامل به احکام باشد و حاکمیت و ولایت الهی را بپذیرد تا در مجموع این جامعه به فلاح و رستگاری برسد.

وی تاکید کرد: اگر هر بخشی از جامعه بر اساس معیار شریعت و حاکمیت دین عمل نکند این کارخانه انسان سازی معیوب خواهد شد و نتیجه و محصول این جامعه می شود فتنه و آشوب و بی حجابی و بی اعتنایی به شریعت و احکام الهی.

پهلوزاده ادامه داد: در جامعه اسلامی همه و همه در یک کشتی قرار دارند و امام جامعه سکاندار آن است؛ نمی شود خلاف مسیری که فلاح و رستگاری جامعه در آن است توسط بعضی از خواص تحریف شود.

وی افزود: امروز باید مواظب باشید فرزندانتان پای صحبت چه کسانی هستند، مواظب باشید دخترانتان در کدام کانال و کدام گروه و چه آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده مراقب نحوه حضور فرزندانشان در فضای مجازی باشند

خانواده مراقب نحوه حضور فرزندانشان در فضای مجازی باشند