مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 14:302022-12-16سياسي

همراهی برخی کشورهای اسلامی با ایادی استکبار تاسف آور است


امام جمعه گرگان با ابراز تاسف از تبدیل برخی از کشورهای اسلامی به ایادی استکبار جهانی، گفت: متاسفانه این کشورها دست به دشمنی با جمهوری اسلامی ایران زدند و حرف هایی بر زبان می آورند که از زبان کشورهای استکباری جاری می شود.

- ایسنا/گلستان امام جمعه گرگان با ابراز تاسف از تبدیل برخی از کشورهای اسلامی به ایادی استکبار جهانی، گفت: متاسفانه این کشورها دست به دشمنی با جمهوری اسلامی ایران زدند و حرف هایی بر زبان می آورند که از زبان کشورهای استکباری جاری می شود.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز جمعه 25 آذر در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان، با گرامیداشت روز پژوهش اظهار کرد: یک روزی منشا قدرت در جهان، قدرت نظامی بود گرچه قدرت نظامی بسیار مهم است ولی پس از آن مسائل اقتصادی به میان آمد، در مجموع یک کشور برای قدرتمند بودن علاوه بر قدرت نظامی باید از قدرت اقتصادی نیز برخوردار باشد.

وی ادامه داد: امروز در دنیا قدرت علمی را اولویت قرار می دهند و ادعا می کنند هر کسی از لحاظ علم، دانش و فناوری پیشرفت کند، می تواند دست به اقدامات بزرگی بزند، امروزه کشورهای با قدرت علمی بالا در بسیاری از بخش ها پیشرفت می کنند.

امام جمعه گرگان تاکید کرد: خوشبختانه جمهوری اسلامی در دو دهه اخیر در حوزه علم و فناوری به پیشرفت های بی شماری دست پیدا کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی برخی کشورهای اسلامی با ایادی استکبار تاسف آور است

همراهی برخی کشورهای اسلامی با ایادی استکبار تاسف آور است