مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 13:102022-12-16سياسي

دانشمندان ایرانی موجب اقتدار و تعالی کشور شده اند


امام جمعه گرگان با اشاره به جایگاه فاخر فعالیت های علمی و پژوهشی در کشور، گفت: تلاش شرکت های دانش بنیان و دانشمندان ایرانی موجب اقتدار و تعالی جمهوری اسلامی کشور شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید کاظم نور مفیدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: در دهه های گذشته توان نظامی به عنوان شاخص قدرتمندی ممالک مختلف بود که به مرور جای خود را به بنیه اقتصادی کشورها و تاثیرگذاری مباحث مالی داد.

امام جمعه گرگان افزود: در سال های اخیر پژوهش و احاطه به فناوری و دانش های نوین شرط اقتدار کشورهای مختلف است که خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران در بین بیش از 200 کشور جهان در رتبه 16 قرار دارد.

وی ادامه داد: تلاش دانشمندان هسته ای، موشکی و دیگر علوم و فنون نوین سبب شده تا ایران جایگاه فاخری در سطح جهان داشته باشد و حتی موجب اعجاز دشمنان شود.

نورمفیدی با اشاره به سالروز شهادت شهید مفتح و ضرورت وحدت بین حوزه و دانشگاه در جمهوری اسلامی ایران، گفت: وحدت این دو نهاد تاثیرگذار به معنای آن نیست که هر کدام از این نهادها وظایف و مسئولیت های خود را ترک و به کار نهاد دیگر وارد شوند.

نماینده ولی فقیه در گلستان به درک بالای رانندگان کامیون و اصحاب حمل و نقل کشور در وقایع اخیر کشور اشاره کرد و گفت: همراهی خادمان ملت در سازمان های حمل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشمندان ایرانی موجب اقتدار و تعالی کشور شده اند

دانشمندان ایرانی موجب اقتدار و تعالی کشور شده اند