مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 10:252022-12-16اقتصادي

فعالان اقتصادی با حرکت جهادی اقتصاد کشور را رشد دهند


مسئولان، برای رشد اقتصادی، با حرکت جهادی موانع سرمایه گذاری را از پیش روی فعالان اقتصادی بردارند و فعالان اقتصادی نیز حرکت جهادی را با کمک دانشگاهیان و شرکت های دانش بنیان آغاز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سید ابراهیم رییسی در نشست طلایه داران پیشرفت ایران ویژه فرصت های سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی، در بیرجند، حرکت جهادی را نیاز امروز کشور در بخش اقتصاد دانست و گفت: از فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران می خواهم با حرکت جهادی، اقتصاد کشور را رشد دهند و از نخبگان و شرکت های دانش بنیان و دانش آموختگان دانشگاهی کمک بگیرند که در این راه مسئولان موظفند موانع سرمایه گذاری را از پیش روی سرمایه گذاران بردارند.

رییس جمهور یکی از مشکلات سرمایه گذاری در خراسان جنوبی را نیز ناشناخته بودن ظرفیت های سرمایه گذاری استان برای فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران دانست و بر همت مضاعف مسئولان خراسان جنوبی در شناساندن این ظرفیت ها به فعالان بخش اقتصادی تأکید کرد.

رییسی با بیان اینکه اقتصاد معادن می تواند تولید قدرت و ثروت برای کشور کند، گفت: اقتصاد معدنی، اقتصاد قابل توجهی است که هم مورد نیاز داخل کشور است و هم بازار خارجی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان اقتصادی با حرکت جهادی اقتصاد کشور را رشد دهند

فعالان اقتصادی با حرکت جهادی اقتصاد کشور را رشد دهند