مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 23:202022-12-15اقتصادي

اتمام پروژه های نیمه تمام آذربایجان غربی در اولویت قرار دارد


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برنامه دولت برای اتمام پروژه های عمرانی گفت: اتمام این طرح ها و پروژه های عمرانی از راهبردهای موفق توسعه ای دولت به ویژه در استان بوده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برنامه دولت برای اتمام پروژه های عمرانی گفت: اتمام این طرح ها و پروژه های عمرانی از راهبردهای موفق توسعه ای دولت به ویژه در استان بوده است.

محمدصادق معتمدیان 24 آذرماه در جمع منتخبان اقشار مختلف مردم شهرستان چایپاره افزود: دولت در این خصوص اقدامات بسیار خوب و موفقی داشته ولی فقط با ظرفیت دولت امکان اتمام همه اینها وجود ندارد.

وی گفت: برای اتمام همه پروژه های نیمه تمام در استان می توان از ظرفیت های اعتباری استانی، ملی، خیران، نهادهای حاکمیتی و بخش خصوصی استفاده کرد.

وی با اشاره به توجه ویژه دولت به توسعه همه مناطق و شهرستان ها اضافه کرد: اگر بناست کشور رشد یابد، باید از شهرستان شروع کنیم و به همین علت سفرهای شهرستانی در کنار سفر استانی رییس جمهور در دستور کار مدیریت آذربایجان غربی قرار گرفته است.

استاندار آذربایجان غربی در خصوص مصوبات سفر رییس جمهور به استان گفت: در این سفر، 500 هزار میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات برای استان در نظر گرفته شد که تاکنون 20 هزار میلیارد ریال از مصوبات سفر تخصیص ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پروژه های نیمه تمام آذربایجان غربی در اولویت قرار دارد

اتمام پروژه های نیمه تمام آذربایجان غربی در اولویت قرار دارد