مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 23:152022-12-15سياسي

رویداد تانا در استان قم برگزار می شود


رویداد تانا در استان قم با محوریت علوم انسانی و اسلامی و با همکاری پارک علم و فناوری و خانه خلاق و نوآوری اشراق برگزار می شود.

- دکتر خیرالله رهسپار فرد رییس پارک علم و فناوری استان قم امروز 24 آذرماه طی سخنانی در حاشیه انعقاد تفاهم نامه همکاری برگزاری این رویداد با اشاره به اهمیت مضاعف علوم انسانی و اسلامی گفت: کاربردی سازی علوم انسانی و اسلامی به گونه ای که پاسخگوی نیازهای اصلی کشور باشد همواره یکی از دغدغه های مجموعه نظام و وزارت علوم بوده است، لذا امیدواریم با برگزاری این رویداد گام مهمی به سمت کاهش این نگرانی ها برداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رهسپار فرد همچنین علوم انسانی و اسلامی را شناسنامه اصلی استان قم دانست و گفت: ظرفیت استان قم در بخش علوم انسانی و معارف اسلامی به حدی بالا است که در سطح ملی این انتظار از استان ما وجود دارد که در فناوری های نرم و هویت ساز نیز پیش رو و پرچمدار باشد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین قطبی مدیر خانه خلاق و نوآوری اشراق نیز برگزاری یک نشست توجیهی ویژه مدیران عالی استان و دستگاه های اجرایی را پیش شرط اصلی موفقیت این رویداد دانست و گفت: این رویداد وقتی به اهداف خود دست پیدا می کند که در وهله اول دستگاه های اجرایی نیازهای فناورانه خود در حوزه های مربوط به علوم انسانی و اسلامی را به درس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد تانا در استان قم برگزار می شود

رویداد تانا در استان قم برگزار می شود